معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

معرفي جاذبه هاي گردشگري پارك جنگلي وكيل آباد مشهد

يكي از پارك هاي وسيع و قديمي مشهد پارك جنگلي وكيل آباد است. پارك جنگلي وكيل آباد كه درگذشته به نام ميرطراز يا باغ وكيل آباد شناخته مي شد، درسال اواخر دهه 40 توسط مالك آن، خامه حسين آقاي ملك ، به صورت رسمي وقف استفاده عموم گرديد و به شهرداري مشهد واگذار شد. پارك وكيل آباد كه داراي 59659 متر مربع مساحت است با آب قنات آبياري مي شود. اين پارك قديمي با پستي و بلندي هاي طبيعي و درختان كاج و چنار از گذشته هاي دور به عنوان يكي از مراكز ييلاقي حاشيه مشهد مورد توجه بوده است و شهرداري با احداث خيابان و جدول بندي وكف سازي معابر و ايجاد آب نما و برق كشي و اقامتگاه هاي موقت و تأسيسات بهداشتي و وسايل بازي كودكان و كافه رستوران بر جاذبه هاي اين پارك افزوده است. اين پارك با اتمام طرح هاي دردست اجراي شهرداري ، درآينده بيش ازپيش توسعه خواهد يافت. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل سهند مشهد و هتل هليا مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، پارك جنگلي وكيل آباد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۲:۰۵ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري كوهستان پارك شادي مشهد

مجتمع فرهنگي تفريحي تحت پوشش شركت سرمايه گذاري شاهد خراسان است و بنياد شهيد مشهد اداره مي شود و داراي امكانات تفريحي و شهر بازي است كه در ابتداي دهه 70 درمساحتي حدود 18 هكتار دردامنه تپه هاي شمالي و غرب باغ وكيل آباد و در انتهاي بلواروكيل آباد مورد بهره برداري قرار گرفته است . كوهستان پارك همه ساله از 27 اسفند لغايت 15 خرداد به صورت مقطعي و از 15 خرداد به صورت مقطعي و از 15 خرداد تا 31 شهريور به صورت مدام در بعد از ظهرها داير است. اطاق هاي اداري ، نمازخانه ، اورژانس ، تعميرات وپاركينگ و فوريت هاي پليسي و بانك و ساختمان هاي اداري و نگهباني در قسمت هاي مختلف اين مجموعه ايجاد شده است . فضاي سبز و غرفه هاي مختلف آجيل و شيريني و محل هاي استراحت خانوادگي ،محيطي با صفا و شاد براي گذران ايام فراغت فراهم كرده است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل هاترا مشهد و هتل زمرد مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، كوهستان پارك شادي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۱:۵۴ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري پارك ملت مشهد

پارك ملت بزرگ ترين پارك در محدوده شهرستان مشهد مي باشد.پارك ملت با مساحت 720000 مترمربع يكي از بزرگ ترين پارك هاي داخل شهر مشهد است. اين پارك در دهه 40  احداث شد و از آن زمان تاكنون بخش هاي مختلف فرهنگي و ورزشي و تفريحي درآن احداث شده است و هم اكنون نيز امكانات جديدي در دست احداث مي باشد. دربخش هاي مختلف پارك ملت علاوه بر امكانات بهداشتي و مسجد ، شهربازي و مجموعه هاي تفريحي كودكان ،ميادين ورزشي،استخر شنا و استخر طبيعي با امكانات جديدي دردست احداث مي باشد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل ميامي مشهد و هتل حلما مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، پارك ملت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۱:۴۴ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري بند گلستان مشهد

از جمله آثار تاريخي مشهد، سدي قديمي معروف به بندگلستان است كه در 12 كيلومتري غرب مشهد و در حدود 4 كيلومتري طرقبه واقع شده است. بند گلستان از آثار دوران تيموري مي باشد. از امكانات موجود در بند گلستان مي توان به رستوران، قهوه خانه و مجموعه قايقراني اشاره كرد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل مدينه الرضا و هتل عليزاده مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، بند گلستان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۱:۳۲ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري سد چاليدره مشهد

سد چاليدره يكي از تفرجگا هاي است كه در جاده طرقبه و 10 كيلومتري غرب مشهد و در دره اي به همين نام (چالي دره) واقع شده است. سد چاليدره توسط رودخانه جاغرق پر مي شود و مساحت آن حدود 140 هكتار است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل فردوس مشهد و هتل بشري مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، سد چاليدره،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۱:۲۱ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري سد طرق مشهد

سد طرق در14 كيلومتري جنوب شرقي مشهد و بر روي رودخانه طرق و در نزديكي بند قديمي طرق قرار دارد. سد طرق از نوع بتوني با دو قوس متقارن است . گنجايش سد حدود 13 ميليون متر مكعب پيش بيني شده و با هدف تأمين بخشي از آب مورد نياز مشهد احداث شده است. سد طرق علاوه بر استفاده هاي اقتصادي ، به دليل برخورداري از آب و هواي خوب و جاذبه هاي طبيعي از نظر سياحتي نيز داراي اهميت مي باشد. بند طرق در مسير رودخانه طرق و در مجاورت سد بتوني جديد قرار دارد و تا سال هاي اخير قابل بهره برداري بوده است. بناي سد طرق را به امير عليشيرنوايي وزير سلطان حسين بايقرا نسبت داده اند. درمجاورت بند طرق دو آسياب وجود داشته است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل ميزبان مشهد و هتل اترك مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، سد طرق،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۱:۱۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري حصار مشهد

روستاي حصار در مسير طرقبه و قبل از بند گلستان واقع شده و داراي باغ هاي وسيع ميوه و آب و هواي معتدل درتابستان و دره هاي سرسبز و فضاي طبيعي مصفا با چشم اندازهاي زيباست . اين روستا به عنوان يكي از مناطق ييلاقي در تابستان ها مورد توجه اهالي مشهد و مسافران و زائران قرار مي گيرد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل تهران مشهد و هتل كيش بافان مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، حصار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۰:۵۹ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري عنبران مشهد

روستاي عنبراي در 26 كيلومتري مشهد و در فاصله يك كيلومتري طرقبه واقع شده است. مناظر سرسبز با علف خودرو و خوشبو باعث شده اين روستاي زيبا را عنبران بنامند. عنبران با باغ هاي سرسبز ، كافه و رستوران هاي متعدد و سايه اندازهاي فراوان و شبهاي بسيار زيبا ، اقامتگاه مناسبي براي مسافران و زائران و ساكنان مشهد است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل جواد مشهد و هتل ابريشم مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، عنبران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۰:۵۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري كنگ مشهد

روستاي كنگ دردامنه كوه هاي بينالود واقع شده است.جاده كنگ از ميدان دوم طرقبه و يازده كيلومتري جاده نغندر منشعب مي گردد و با شيبهاي تند بر بستر دره به روستاي كنگ متصل مي شود. روستاي ييلاقي كنگ به دليل داشتن چشم اندازهاي طبيعي و چشمه سارها و باغ هاي گوناگون و دامنه ها و كوهپايه هاي مورد علاقه كوهنوردان ، داراي جاذبه هاي تفريحي و گردشگري است. درهمه ايام سال به ويژه درتابستان ها ، حاشيه كنگ با اين كه جاده مناسبي ندارد، رودخانه و اطراف دره آن ، محل استراحت موقت مسافران است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل الماس 2 مشهد و هتل درويشي مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، كنگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۰:۴۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري نغندر مشهد

روستاي نغندر از توابع بخش طرقبه، سرسبز و آباد كه در دامنه كوه هاي شمالي بينالود و در ميان يكي از چند دره محصور ميان كوه ها واقع شده، منطقه اي است ييلاقي و سرسبز و زيبا و مصفا كه به دليل داشتن چشم اندازهاي طبيعي ، به ويژه درتابستان مورد توجه مسافران و ساكنان مشهد است . با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل جواهر شرق مشهد و هتل سينور مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، نغندر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۰:۲۲ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري جاغرق مشهد

روستاي جاغرق از روستاهاي ييلاقي و سرسبز است كه به روستاهاي عنبران ، طرقدر، كردينه، تغاره و دهستان شانديز محدود مي شود. روستاي جاغرق داراي آب و هواي معتدل كوهستاني و زمستان هاي سرد و تابستان هاي معتدل مي باشد. وجود باغ هاي ميوه و دره سرسبز و چشم اندازهاي زيبا و محيط با صفا ، جذابيت خاصي به اين دره ييلاقي بخشيده است . جاغرق علاوه بررودخانه فصلي داراي چندين رشته قنات و يك چشمه و آبشارهاي متعدد است و اقامتگاه هاي موقت و رستوران هايي نيز درحاشيه رودخانه و يا به صورت جزيره دربخش هاي مختلف اين دره سرسبز ايجاد شده كه درفصل تابستان محل استراحت و تفرج مسافران و دوستداران طبيعت است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل قصر طلايي مشهد و هتل كيانا مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، جاغرق،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۰:۰۸ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري شانديز مشهد

شانديز از مناطق ييلاقي و خوش آب و هواي مشهد است كه در بخش طرقبه و در مسير راه مشهد به ابرده و زشك واقع شده است. چشمه سارها و باغ هاي فراوان ، فضاي سرسبزو خرم ، رودخانه و چشمه اندازهاي زيبا و مصفا و آب و هواي مناسب و به ويژه توليدات صنايع دستي از قبيل انواع وسايل پوستي و چوبي و سوغاتي هاي ديگر و امكانات رفاهي و واحد هاي اداري و خدماتي ، اين منطقه ييلاقي را به صورت گردشگاهي مهم درآورده است كه مورد توجه ساكنان مشهد و مسافران و زائران است. از جمله نقاط ديدني شانديز پارك جنگلي است. محصولات عمده باغي شانديز عبارتند از : گيلاس ، زردآلو، گوجه فرنگي ، هلو، آلو ، انگور، توت، گردو، بادام. روستا هاي سرآسياب ، ارچنگ ، خادر ، ابرده پايين و بالا و زشك دراطراف شانديز و در امتداد يك دره طولاني قرار دارند و از آب يك رودخانه مشروب ميشوند. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل اطلس مشهد و هتل بين المللي قصر مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، شانديز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۵۹:۵۷ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري طرقبه مشهد

از مهمترين ييلاق هاي كوهستاني حاشيه مشهد، طرقبه است. از غرب به كوه هاي بينالود و از شمال به كوه تخت رستم محدود مي شود. طرقبه داراي باغ هاي فراوان با ميوه هاي متنوع و چشمه سارهاي زيباست و رودخانه اي زيبا از كنار آن مي گذرد و در تابستان داراي آب و هواي خنك و مطبوع است . دره سرسبز و خرم طرقبه به واسطه اتصال به ييلاق هاي ديگر و نزديكي به مشهد از قديم به عنوان تفريحگاه مورد توجه ساكنان و زائران مشهد بوده است. جاذبه هاي گردشگري و سياحتي طرقبه موقعيتي توريستي براي اين منطقه فراهم ساخته كه درزندگي مردم طرقبه و مشهد نقشي مؤثر و حائز اهميت دارد. از جمله ويژگي هاي اين منطقه ييلاقي – تفريحي ، توليدات صنايع چوب به ويژه سبد بافي و لوح بافي و صنايع دستي مثل گلدوزي و قاليبافي است كه مورد توجه مسافران و زائران مي باشد و سبد حصيري آن معروف به لوخ و قالي گلباقيان طرقبه از شهرت برخوردار است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل مشهد و هتل هاي مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، طرقبه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۵۴:۳۴ توسط:گردشگري موضوع: