معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

جاذبه هاي گردشگري مسجد اميرچقماق يزد

امير جلال الدين چقماق شامي در دوره تيموريان، از طرف شاهرخ به حكومت يزد منصوب گرديد و با كمك همسرش فاطمه خاتون در مجموعه اميرچقماقي ميدان‌گاهي و در اطراف آن آب انبار، خانقاه، مدرسه، كاروانسرا، چاه آب، بازار و از همه مهم تر مسجد امير چقماق را بنا نهاد. مسجد داراي گنبدي عظيم و صفه اي عالي و دو شبستان زمستاني و تابستاني است. محراب مسجد اميرچقماقي داراي سنگ مرمرين زيبايي است كه اطراف مسجد  اميرچقماقي نقش گرديده است. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري يزد مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل صفائيه يزد و هتل مشيرالممالك يزد استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: هتل، هتل يزد، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، يزد، مسجداميرچقماق،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۱:۴۸ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري آتشكده آتش ورهام يزد

آتشكده آتش ورهام در سال 1313 خورشيدي با همت و كمك مالي زرتشتيان يزد و پارسيان هندوستان احداث گرديده است. ساختمان آتشكده آتش ورهام با معماري زيبايي برگرفته از هنر معماري هخامنشيان در مركز حياطي بزرگ و سرسبز و بر بلندي قرار گرفته و برپيشاني عمارت نقش «فروهر» جلوه گر است. اهميت آتشكده آتش ورهام به قدمت آتش درون آن است كه گفته شده از حدود 1520سال پيش تاكنون فروزان مانده و حفاظت گرديده است.
آتش ورهرام» درون مجري برنجي و در اتاقي مخصوص، در ميان ساختمان آتشكده آتش ورهام و در سطحي بالاتر از سطح زمين به دوراز باد و باران و تابش خورشيد نگهداري مي شود. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري يزد مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل هاي يزد و هتل يزد استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: هتل، هتل يزد، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، يزد، آتشكده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۳۰:۴۸ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري باغ بميد سيرجان

باغ بميد در شمال شهر سيرجان واقع است. از جمله آثار موجود در باغ بميد ميتوان به يخچالهاي سيرجان كه در غرب باغ بميد واقع شده است اشاره كرد. قدمت اين يخدانهاي باغ بميد مربوط به دوره قاجار است. باغ بميد در تاريخ ۱۸ خرداد ۱۳۸۴ با شمارهٔ ثبت ۱۱۸۷۵ به‌عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري سيرجان مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات  هتل عطر سيب سيرجان و هتل كهكشان سيرجان استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: هتل، هتل سيرجان، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، سيرجان، باغ بميد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۹:۵۳ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري مسجدكوچك ارگ بم

مسجد كوچك ارگ بم در بخش غربي ارگ بم و در ادامه كوچه هاي پشت بازار واقع گرديده و دو بادگير قرينه مسجد كوچك ارگ بم از فاصله دور قابل مشاهده است . مسجد كوچك ارگ بم با آجر و ملاط گچ و خاك احداث شده و داراي ايوان كم ارتفاع و شبستان است . مسجد كوچك ارگ بم را از ابنيه دوره صفوي و سازنده مسجد كوچك ارگ بم را ميرزا نعيم ذكر كرده اند . پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري بم مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل جهانگردي بم  استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: هتل، هتل بم، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، بم، مسجدكوچك ارگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۸:۵۱ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري آبشار باغچمك بم

آبشار باغچمك در استان كرمان واقع است. آبشار باغچمك در 5 كيلومتري شهر بم و در مسير رودخانه روستاي باغچمك قرار گرفته است. روستاي باغچمك از توابع بخش مركزي شهرستان بم و در غرب اين شهرستان قرار دارد. زيبايي آبشار باغچمك ، بيشتر درفصول پاييز وزمستان، با افزايش جريان آب‌هاي سطحي باغچمك جلوه‌گر است. در اين روستا، رشته‌هاي قنات نيز جلوه‌اي ديگرازحضور طراوت آب مي‌باشند و يكي از پرآب ترين قنات‌هاي ايران درباغچمك قرار دارد. طول آبشار باغچمك ۱۱۲۰۰ متر است و تعداد ۳۵۰ ميله چاه دارد. عمق مادرچاه آبشار باغچمك ۶۲ متر و فاصلهٔ مظهر تا محل آبشار باغچمك ۵۰۰ متر مي‌باشد. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري بم مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات  هتل پارسيان آزادي بم و هتل ارگ جديد بم استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: هتل، هتل بم، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، بم، آبشارباغچمك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۷:۳۲ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري موزه ساعت كرمان

موزه ساعت كرمان يكي از مكان هاي ديدني در اين استان مي باشد ودر خيابان شهدا(زريسف) واقع شده است. ساعت‌هاي مختلف ساخت قديم و ساعت‌هاي چوب ساز را به معرض نمايش گذاشته است. در موزه ساعت كرمان ساعت‌هايي كه در عصر ناصرالدين شاه به سفارش دربار ساخته است,و همچنين ساعت‌هايي كه هنگام افتتاح راه آهن جمهوري اسلامي به تعدادي از افراد اعطاء شده است، وجود دارد.ساعت‌هاي دست ساز هندوستاني كه 150 سال پيش از طريق بمبئي به بندرعباس و از آنجا به كرمان وارد شده ‌، بخش قابل توجهي از ساعت‌هاي موزه ساعت كرمان است. قديمي‌ترين ساعت موزه كرمان كه مربوط به 300 سال پيش است‌ و همچنان كار مي‌كند، بر جذابيت ساعت‌هاي موزه ساعت كرمان افزوده است. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري كرمان مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل هزار كرمان استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: هتل، هتل كرمان، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، كرمان، موزه ساعت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۵:۴۱ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري يخدان زريسف كرمان

يخدان تاريخي زريسف كرمان با خشت گل بنا شده و نشان دهنده معماري كهن كويرنشينان است.يخدان زريسف مربوط به دوره قاجار است و در كرمان، خيابان زريسف(شهداء)، چهار راه آلاشت واقع شده و يخدان زريسف در تاريخ ۲۵ اسفند ۱۳۷۹ با شماره ثبت ۳۵۱۰ به‌عنوان يكي از آثار ملي ايران به ثبت رسيده است. عناصر تشكيل دهنده يخدان زريسف عبارتند از : مخزن ، حصار ، استخر ، چاله يخ ، و مهم تر از همه اينكه پلان مخزن يخدان زريسف دايره اي شكل است كه گنبدي از نوع پستو بر روي يخدان زريسف احداث كرده اند .- چال يا گودال يخدان زريسف ، گنبد مخروطي شكل و يا به اصطلاح خول.گنبد مخروطي يخدان زريسف را با چينه گلي ساخته اند؛ تا بدين وسيله حرارت بيرون به درون كمتر سرايت كند. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري كرمان مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل كپري قلعه گنج كرمان و هتل كپري استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: هتل، هتل كرمان، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، كرمان، يخدان زريسف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۴:۱۷ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري آتشكده كرمان

آتشكده كرمان يكي ديگر از آتشكده هاي مهم و جديد است كه تا امروز نيز پابرجاست و مردم براي روزهاي فرخنده به آتشكده كرمان رفته و شمع و عود روشن مي كنند .درب مهر نو آتشكده كرمان به وسيله دهشمندان قنات غساني (يكي از دهات اطراف كرمان) ساخته شده است و آتش ورجاوند درب مهر قنات غسان به درب مهر كنوني منتقل گشت. امروزه آتشكده كرمان شامل موزه اي است كه به ثبت اداره ميراث فرهنگي استان كرمان رسيده است و آثار و اسناد قديمي خانواده هاي كرماني و حتي نسخه هاي خطي قديمي و اشيايي چون چرخ چاه٬ چرخ ريس٬ سماور برنجي، اتوهاي ذغالي و… در آتشكده كرمان وجود دارد. كتابخانه اي هم كه از همكاري همكيشان عزيز٬ جهت خريد يا اهداي كتاب به وجود آمده است در گوشه ي ديگري از آتشكده قرار دارد. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري كرمان مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل جهانگردي كرمان و هتل اخوان كرمان  استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: هتل، هتل كرمان، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، كرمان، آتشكده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۲:۲۱ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري آبشار اورديكان كرمان

آبشار اورديكان در استان كرمان واقع است. آبشار اورديكان در فاصله 2 كيلومتري شرق بلندترين منطقه مسكوني ايران، در روستاي اورديكان و در دامنه هاي جنوب غربي كوه هزار قرار دارد.آب آبشار اورديكان از آب برف ها و يخ هاي ارتفاعات بالا دست و قله هزار سرچشمه مي گيرد. ارتفاع آبشار اورديكان در حدود 12 متر مي باشد و به صورت حركت روي شيب تند ديواره جريان دارد و فضاي دل انگيزي را به وجود آورده است. بالا دست آبشار اورديكان ، جريان آب درختچه ها و گل هاي وحشي را در حاشيه خود نظم بخشيده و مسير كوهنوردان را جذاب تر نموده است. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري كرمان مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل پارس كرمان و هتل گواشير كرمان  استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: هتل، هتل كرمان، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، كرمان، آبشار اورديكان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۱:۰۸ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري باغچه بداغ آباد كرمان

در باغچه بداغ آباد در سال 1014 قمري آتشكده اي با دستور شاه عباس صفوي ساخته شد كه درنهايت ويران شد و هم اكنون آتشكده زرتشتيان كرمان در خيابان زريسف اين شهر قرار گرفته است و همچنان داير است آئين باستاني جشن سده توسط زرتشتيان كرمان در باغچه “بداغ آباد” شهر كرمان برگزار مي شود ، جشن سده در واقع جشن بزرگ ايرانيان است و يكي از باستاني ترين مراسمهاي ايران زمين محسوب مي شود. جشن سده همه ساله 50 روز قبل از عيد نوروز كه از ديگر اعياد ايران باستان است، در باغچه بداغ آباد برگزار مي شود و با برافروختن اين آتش دل زمين گرم مي شود و زمستان كم كم جاي خود را به بهار مي دهد. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري كرمان مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل كرمان و هتل هاي كرمان استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.  


برچسب: هتل، هتل كرمان، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، كرمان، باغچه بداغ آباد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۰:۰۰ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري محله باستاني سورو بندرعباس


محلهٔ سورو در غرب شهر بندرعباس قرار دارد . از محلهٔ سورو سكه‌هاي متعددي مربوط به دوران مختلف به ويژه دوران ساساني، صفويه و قاجاريه به دست آمده‌است كه اكنون در موزه بندرعباس نگهداري مي‌شو بندر سورو كه امروزه محله اي در بندر عباس مي باشد و از دوره هخامنشي مسكوني بوده ، همچنان به رونق خود افزود ، علت توجه بازرگانا ان دوره به محلهٔ سورو بندر و قريه كوچك دو دليل عمده داشت ، يكي به سبب نزديكي به هرمز و ديگري در مسير راه تجاري فارس به هرمز قرار داشت. لذا محلهٔ سورو اهميت خود را در دوره هاي پس از اين نيز از دست نداد . پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري بندرعباس مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل آتيلار بندر عباس و هتل ايران بندر عباس استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.  


برچسب: هتل، هتل بندرعباس، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، بندرعباس، سورو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۱۸:۵۲ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري موزه بندرعباس

موزه بندرعباس يكي از بزرگترين و جالبترين موزه هاي مرم شناسي جنوب ايران است.. موزه بندرعباس در حدود يك دهه از افتتاح آن مي گذرد و هر روز پذيراي گردشگران بسياري است تا گوشه اي از زندگي و تاريخ اين سرزمين را به آن ها معرفي كند. موزه بندرعباس شامل دو هزار و پانصد شي ارزشمند باستاني از هزاره سوم پيش از ميلاد تا دوره پهلوي مي باشد.  موزه بندرعباس با زير بناي ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع و در ساختماني سه طبقه در محوطه ي تاريخي بركه‌هاي باران قرار دارد. طبقه اول موزه بندرعباس شامل فضاي عمومي، خدماتي، كتابخانه تخصصي و نمايشگاه، طبقه دوم مربوط به بخش مردم شناسي و طبقه سوم به بخش باستان شناسي تعلق دارد. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري بندرعباس مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل هما بندر عباس و هتل هرمز بندر عباس استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.  


برچسب: هتل، هتل بندرعباس، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، بندرعباس، موزه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۶:۰۹ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري معبدهندوها ي بندرعباس

معبد هندوها يكي از آثار تاريخي و در عين حال جالب توجه شهر بندرعباس است كه در خيابان امام خميني و روبروي بازار روز قرار دارد. ساختمان معبد هندوها ، در سال ۱۳۱۰ ه. ق. در زمان حكومت محمد حسن خان سعدالملك حاكم وقت بندرعباس، از محل جمع آوري هداياي هندوها، توسط تجار هندي ساخته شده‌است. اساس ساختمان معبد هندوها عبارت است از يك اتاق چهارگوش مياني كه بر روي آن گنبدي قرار گرفته‌است. سبك معماري گنبد معبد هندوها را مقرنس‌هاي پيراموني آن نه تنها از ديگر گنبدهاي موجود در سواحل خليج فارس، بلكه از گنبدهاي سراسر ايران متفاوت مي‌سازد. طرح معبد هندوها كاملاً از معماري معابد هندي متإثر است. معبد هندوها از جمله نشانه‌هاي معدود تاريخي بندرعباس است كه توجه هر تازه واردي را به خود جلب مي‌كند و معبد هندوها امروزه در كنار يكي از خيابان‌هاي اصلي شهر قرار گرفته‌است. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري بندرعباس مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل هاي بندر عباس و هتل خليج فارس بندر عباس استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.  


برچسب: هتل، هتل بندرعباس، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، بندرعباس، معبدهندوها،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۵:۰۲ توسط:گردشگري موضوع:

مسجد جامع نيريز

مسجد جامع نيريز در شهرستان نيريز در 220 كيلومتري جنوب شرقي شيراز واقع گرديده و يكي از قديمي ترين مساجد ايران است كه به تأسي از معماري دوره ساساني، با نقشه يك ايواني ساخته شده و در طي دوره هاي بعدي، الحاقاتي بدان افزوده شده يا تعميراتي در مسجد جامع نيريز به عمل آمده است . نقشه كنوني مسجد جامع نيريز عبارت از يك صحن مربع مستطيل، دو ايوان جنوبي و شمالي، رواق ها و شبستان هاي اطراف صحن است. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري ني ريز مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل ناي ذي ني ريز استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.  


برچسب: هتل، هتل ني ريز، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، شيراز، مسجد جامع نيريز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۴:۰۰ توسط:گردشگري موضوع:

جاذبه هاي گردشگري مسجد نصيرالملك شيراز

مسجد نصير الملك از مساجد شيراز است كه در محله گودعربان و خيابان لطفعلي خان زند واقع شده است. مسجد نصير الملك كه از بناهاي دوران قاجار است در سال ۱۲۹۳ تا ۱۳۰۵ توسط حسنعلي نصيرالمك ساخته شد. مسجد نصير الملك يكي از زيباترين مساجد ايران از لحاظ كاشيكاري و مقرنس، مسجد نصيرالملك است كه بايد از طاق نماي بزرگ و زيباي ورودي گذر كرد و قدم به داخل مسجد نصير الملك نهاد.ساخت مسجد نصير الملك را به يكي از معماران چيره دست اين عصر محمدحسن معمار ، سپردند و وي در زميني به مساحت ۲۸۹۰ متر بناي ۲۲۱۶ مترمربعي مسجد نصير الملك را بنا نهاد. شيشه هاي رنگي، طاق هاي بلند و كاشيكاري هاي فوق العاده مسجد نصير الملك را بايد ديد تا زيبايي بي مثال مسجد نصير الملك را درك كرد. پس از گشت و گذار و ديدن جاذبه هاي گردشگري شيراز مسافران و گردشگران مي توانند با استفاده از امكانات هتل تالار شيراز و هتل آپارتمان جهان نماي شيراز استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.  


برچسب: هتل، هتل شيراز، رزروهتل، گردشگري، ايرانگردي، شيراز، مسجد نصيرالملك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۲۲:۵۶ توسط:گردشگري موضوع: