معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران .

معرفي هتل ها، هتل آپارتمان ها و مراكز اقامتي ايران

راهنماي سفر به تهران

شهر تهران پايتخت ايران به دلايل مختلفي مقصد بسياري از گردشگران و ايران دوستان مي باشد. علاوه بر سفر هاي كاري كه براي خريد از بازار بزرگ و تاريخي شهر انجام ميشود و يا سفر هاي به قصد شركت در نمايشگاه بين المللي تهران يا ساير سمينار ها و كنفرانسها انجام مي شود تهران داراي جاذبه هاي ديگري نيز مي باشد. مجموعه بزرگ كاخ هاي سعد آباد و كاخ هاي ديگري كه در سطح شهر پراكنده هستند و قدمت آنها به دوره قاجار و قبل تر ميرسد و همچنين مناطق خوش آب و هايي مثل دركه و دربند و موزه هاي بسياري كه در سطح شهر قرار دارند از ديگر جاذبه هاي شهر تهران مي باشد.

تهران شهري ايست كه امكانات بسياري براي گردشگران در آن موجود است. تهران داراي دو فرودگاه بزرگ مي باشد، ايستگاه راهن و 4 ترمينال اتوبوس هاي برون شهري، سيستم حمل و نقل شهري بزرگ و وجود خطوط مختلف مترو از ديگر امكانات شهر تهران مي باشد.

گردشگران با هر بودجه اي ميتوانند در شهر تهران براي رزرو هتل اقدام نمايند. تهران داراي انواع هتل هاي 1 تا 5 ستاره مي باشد. براي رزرو هتل هاي تهران در هر نقطه اي از شهر بدون مشكل مي توانيد اقدام نماييد از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران هتل هاي مختلفي وجود دارند كه آماده پذيرايي از مسافران مي باشند.

براي رزرو هتل هاي تهران مي توانيد از طريق سايت رزرواسيون آريا اقدام نماييد، ما از طريق اين سايت مي توانيم با تخفيف هاي زياد رزرو هر يك از هتل هاي تهران را براي شما انجام دهيم.


برچسب: تهران، هتل، هتل تهران، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۹:۳۶ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري مشهد حرم امام رضا

از اولين و مهمترين جاهاي ديدني در مشهد حرم امام رضا(ع) است.  به گفته برخي از منابع تاريخي مكاني كه پيكر حضرت علي بن موسي الرضا(ع)، هشتمين امام ما شيعيان در آن به خاك سپرده شده است، روستاي كوچكي در نزديكي شهر توس به نام سناباد بوده است. بعد از ساختن حرم امام رضا(ع) در اين روستا، شهري در اطراف حرم ساخته شد كه اين شهر همان مشهد معروف خودمان است. حرم امام رضا(ع) از مهم ترين بناهاي تاريخي و مذهبي ايران در مشهد به شمار مي رود كه هر سال 20 ميليون زائر از سراسر كشور و جهان براي زيارت آن به مشهد مقدس سفر ميكنند.  به محدوده دفن امام رضا(ع) و ساختمان هاي اطراف آن در شهر مشهد حرم گفته ميشود كه اين ساختمان ها شامل حرم، گنبد، گلدسته ها، صحن ها، ايوان ها، رواق ها و بست ها مي باشد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل پرديسان مشهد و هتل الغدير مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، حرم امام رضا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۹:۲۵ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري روستاي تاريخي پاژ

در پانزده كيلومتري شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادري روستاي پاژ قرار دارد كه بر اساس متون تاريخي و ادبي بر جاي مانده اين روستا زادگاه حكيم ابوالقاسم فردوسي است. روستاي فعلي پاژ داراي ۸۰۰ هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا ۴ هكتار به بخش مسكوني اختصاص يافته است. بخشي از فضاي مسكوني روستا در ميان آن و بقيه بر روي تپه ‌اي موسوم به قلعه بلند مكاني كه بنظر مي‌رسد در گذشته محل اصلي و هسته مركزي دهكده پاژ بوده قرار دارد زيرا پيرامون آن تا چندي قبل خندقي وجود داشت كه جهت ممانعت از پيشروي مهاجمين آن را پر از آب مي‌ نموده‌ اند. بجز تپه موجود در فاصله تقريبي پانصد متر از پشته اوليه بلند ديگري نمايان است كه در نزد اهالي به قلعه كهنه پاژ معروف است. سفال هاي رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روي اين بلندي نشانه اي از تداوم مدنيت پاژ در سدهاي اوليه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجري است. تاريخ دوستان قطعا از ديدني هاي مشهد در اين روستا خوششان خواهد آمد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات مجتمع نور گلستان مشهد و هتل قصر الضيافه مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، روستاي تاريخي پاژ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۹:۱۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري آرامگاه حكيم ابوالقاسم فردوسي

آرامگاه حكيم ابوالقاسم فردوسي كه متعلق به حكيم ابوالقاسم فردوسي توسي مي باشد در باغي قرار دارد كه در ۲۰ كيلومتري شمال مشهد جاي دارد. ساختمان فعلي آرامگاه از شيوه معماري هخامنشي به ويژه آرامگاه كوروش الهام گرفته است. نماي بيروني بنا شامل عناصر تزئيني هخامنشي به خصوص ستون ها و سرستون ها است و اشعاري كه بر اضلاع چهارگانه بنا نگاشته شده از حكيم فردوسي و معرف انديشه و شخصيت وي مي‌باشد. بخش فوقاني بنا بصورت مجوف و توخالي ساخته شده و فضاي داخلي آن نيز علاوه بر الهام گرفتن از معماري دوه اشكاني شامل ۲۰ ستون مرمري در پائين و ۸ ستون در بخش فوقاني است. در قسمت هايي نيز شاهد آثار زيباي فريدون صديقي هستيم كه بيشتر به روايت داستان هاي شاهنامه پرداخته است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل اعيان مشهد و هتل نگين پاسارگاد مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، آرامگاه حكيم ابوالقاسم فردوسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۸:۵۹ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري باغ پرندگان سپاد مشهد

دومين مركز تفريحي و گردشگري پر طرفدار در شهر مشهد باغ پرندگان مشهد است كه از زيباترين و شكيل ترين جاذبه هاي ديدني مشهد محسوب ميشود. اين باغ گونه هاي نادر و كميابي از پرندگان ايراني، آسيايي و همچنين پرندگاني از كشورهاي آفريقايي را در خود جاي داده است و شرايط استانداردي را براي نگهداري و محافظت از پرندگان فراهم آورده اند، علاوه بر اين تيمي از دامپزشكان ماهر در باغ پرندگان مشهد به صورت دائم حضور دارند تا بر سلامت پرندگان نظارت كامل داشته باشند. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل سيمرغ مشهد و هتل هما مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، باغ پرندگان سپاد مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۸:۴۸ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري پارك طبيعي هفت حوض

جاذبه سوم كه در اين ليست قرار مي گيرد پارك طبيعي هفت حوض مشهد است كه از زيباترين جاذبه هاي گردشگري مشهد به شمار مي رود. اين مكان شامل 7 حوضچه طبيعي است كه بر اثر فرسايش شيميايي توسط باران هاي اسيدي در بستر يكي از سرشاخه هاي رودخانه طرق در ارتفاعات رو به جنوب بينالود شگل گرفته است و آب در آنها جريان دارد، وسعت برخي از آنها به اندازه يك استخر كوچك است. آبي كه در داخل اين هفت حوض جريان دارد بعد از عبور از آخرين حوض به حوضي بزرگتر ميريزد و در رودخانه مسيرش را ادامه مي دهد.پارك طبيعي هفت حوض در دل كوه هاي خلج در فاصله 7 كيلومتري از شهر مشهد واقع مي باشد كه بعد از طي اين مسافت بايد ماشين را پارك كرده و باقي مانده مسير كه ۲ كيلومتر است را پياده برويد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل اميد مشهد و هتل جم مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، پارك طبيعي هفت حوض،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۸:۳۹ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري پارك علمي پروفسور بازيما

پارك  علمي پروفسور بازيما نيز در نوع خود منحصر به فرد مي باشد به طوريكه مي توان در شبيه ساز پرواز همچون يك خلبان پرواز روي شهر مقدس مشهد را تجربه نمود. با ژيروسكوپ فضايي تست هاي مقدماتي فضا نوردي و شبه بي وزني راتجربه نمود. بامريخ نورد بازيما به كاوشگري در سطح مريخ پرداخته و در آسمان نماي خورشيدي(پلانتاريوم) فضاي لايتناهي آسمان ها را به نظاره بنشينيم و در آكادمي زيست شناسي مانند يك پزشك به تشريح بدن انسان يا قورباغه پرداخته و مانند يك پرستار از تزريق گرفته تا احياء قلبي را به صورت عمليانجام دهيم و بالاخره دختر خانمها درفضاي خصوصي اتاق ربان صورتي از طريق بازي و سرگرمي پاسخ تمام سوالات مربوط به دوران بلوغ (جسماني و رفتاري)و يا سئوالات مربوط به جنس مونث را خواهند يافت. پارك بازيما تجربه اي متفاوت و منحصربه فرد است كه هرگز فراموش نخواهد شد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل ثامن مشهد و هتل پارسيس مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، پارك علمي پروفسور بازيما،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۸:۲۶ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري باغ گياه شناسي مشهد

مجموعه بينظير باغ گياه شناسي مشهد با بخش هاي مختلف و بي نظير خود از جمله: گلخانه ها و نهالستان ها، باغ صخره اي و باغ آبشار، رز گاردن و كلكسون هاي مختلف ميوه اي، گياهان بومي، زراعي، معطر، دارويي و... ميباشد. باغ گياه شناسي مشهد با هدف نگهداري از گياهان و عمل بعنوان بانك ژنوم زنده گياهي، اهلي سازي و سازگاري گونه ها جهت ورود ارقام جديد به فضاي سبز شهري و باغات و مزارع استان ها، و در آخر تفريح و تفرج،آموزش و فرهنگ سازي نقش گياهان در محيط زيست از سال 1392 شروع به كار كرده است و به عنوان يكي از جاهاي ديدني محبوب مشهد همه روزه گردشگران را به سمت خود مي كشد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل هفت آسمان مشهد و هتل انصار مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، باغ گياه شناسي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۸:۲۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد، نخستين رستوران هوايي كشور در تاريخ سوم فروردين سال جاري با عنوان پديده گردشگري سال 96 و با حضور معاون توسعه سرمايه گذاري و برنامه ريزي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري و جمعي از مسئولان استان خراسان رضوي در دهكده شانديز مشهد به بهره برداري رسيد. رستوران معلق مشهد با ظرفيت 32 نفر ميهمان و 10 خدمه با وزن كلي 9 تن وزن طراحي شده و تا ارتفاع 40 متر بالا مي رود .رستوران معلق مشهد در هر نوبت يك ساعته امكان پذيرايي و خدمات دهي به صورت 4 فصل درمدت 45 دقيقه را براي گردشگران دارد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل خانه سبز مشهد و هتل آپارتمان پرهام مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، رستوران معلق،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۸:۰۶ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري موزه نان مشهد

از جالب ترين جاهاي ديدني مشهد مي توان به موزه نان اشاره كرد. موزه نان، با تكيه بر معماري سنتي با هدف فعاليت فرهنگي برپا شده است. در طراحي موزه، اساس طراحي با معماري سنتي-ايراني،با استفاده از ساده ترين مصالح )آجر ايراني، كاهگل، چوب و گچ) و هنر استاد كاران در خلق رسمي بندي و گره چيني ها و... مورد نظر قرار گرفت. اين موزه، نخستين موزه نان در خاورميانه است كه در اين موزه، مراحل تهيه آرد شامل بذرافشاني، گندم چيني، خرمن كوبي، ابزار تهيه نان شامل دستاس، آسياب آبي، آسياب بادي، انواع نان شامل سنگك، نان تنوري ساج و نان تنوري سفال هم چنين رقص اپر كه يكي از آيين هاي خراسانيه و منطبق با باورهاي زراعي مردم منطقه است، به نمايش عموم درآمده  است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل آسيا مشهد و هتل مينو مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، موزه نان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۷:۵۶ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري گنبد هارونيه

توس قديم اثري از خود به جا نگذاشته است و تنها اثر بر جاي مانده از توس قديم بناي آجري است معروف به گنبد هارونيه كه در دهه هاي اخير به همت انجمن آثار ملي و ميراث فرهنگي خراسان مرمت و باز سازي شده است. مردم اين بنا را زندان هارونيه مي نامند. اين بنا مشتمل بر يك فضاي وسيع مربع گنبد دار به ارتفاع حدود ۲۵ متر و وسعت ۱۲*۱۲ متر است. در انتهاي بنا سه حجره با اتاقك با تزئيناتي شامل گچبري قرار دارند. تزئينات خارجي آن منحصر به قاب هاي عمودي و ستون نما هاي طرفين ورودي مي باشد كه آن را در ليست ديدني ترين هاي مشهد قرار داده است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل كنعان مشهد و هتل پرديس مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، گنبد هارونيه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۷:۴۴ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري حمام شاه مشهد

حمام «مهدي قلي خان» معروف به حمام شاه، همان گرمابه خوش اقبالي است كه هنوز تا اين زمان صحيح و سالم است. حمام شاه را «مهدي قلي بيك آخورباشي» از امراي شاه عباس اول صفوي در سال 1027 ه. ق ساخت و تا همين پايان مورد استفادۀ مردم بود. حمام شاه كه مثل خيلي از حمام‌هاي قديمي و بزرگ ايران داراي سربينه‌اي با هشت ستون سنگي و گنبدي شكل است در انتهاي بازار بزرگ مشهد (در خيابان خسروي) و در كنار مسجد شاه يا همام مسجد هفتاد و دو تن قرار دارد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل كوثر ناب مشهد و هتل سلام مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، حمام شاه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۷:۲۱ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري زيارتگاه خواجه اباصلت مشهد

خواجه اباصلت زيارتگاهي است معروف و مورد توجه زائران امام رضا (ع) كه خارج از مشهد قرار دارد. اين زيارتگاه مدفن يكي از نزديك‌ترين ياران امام هشتم به نام «عبدالسلام بن صالح بن سليمان ايوب بن مَيسَره» معروف به خواجه اباصلت هِرَوي است. او از محدثان و متكلمان بزرگ عصر خود بود كه با ورود امام رضا (ع) به خراسان، نزد وي آمد و در همه جا و همه حال ايشان را همراهي كرد. حتي به هنگام مسموميت امام نيز خواجه اباصلت در كنار آن حضرت بود و چگونگي شهادت علي بن موسي الرضا (ع) را براي ديگران باز گفت. او كه در حدود سال 160 ه. ق درمدينه متولد شد، در فاصلۀ سال‌هاي 232 تا236 ه ق در ناحيه توس چشم از جهان فرو بست و در محل كنوني به خاك سپرده شد. ساختمان كنوني از حيث معماري واجد خصوصيتي نيست كه بخواهيم برايتان شرح دهيم، بنابراين به همين مقدار بسنده مي‌كنيم كه زيارتگاه خواجه اباصلت در 12 كيلومتري جنوب شرق مشهد و در مسير جاده فريمان قرار دارد. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل ميثاق مشهد و هتل فريد مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، زيارتگاه خواجه اباصلت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۵:۴۰ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري تخت امام مشهد

تخت امام، زميني به وسعت ۶۰۰ متر مربع است كه در ۲۴ كيلومتري جنوب غرب مشهد در ده سرخ و در فاصله چند متري از چشمه امام قرار دارد. اهالي ده سرخ معتقدند تخت امام همان مكان مقدسي است كه حضرت رضا(ع) با ياران خود در آنجا نماز به پا داشتند و از كرامت ايشان قطعه زميني كه بر روي آن ايستاده بودند حركت كرده و كمي از زمين هاي اطراف متمايز شده است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل بهرام مشهد و هتل لاله مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، تخت امام،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۵:۲۹ توسط:گردشگري موضوع:

معرفي جاذبه هاي گردشگري آرامگاه خواجه ربيع مشهد

 آرامگاه خواجه ربيع متعلق به دوره صفويه در انتهاي خيابان خواجه ربيع مشهد بين باغي بزرگ و با صفا واقع است. ربيع بن خثيم صحابه پيامبر بزرگ اسلام (ص) بوده است كه در آغاز خلافت حضرت علي (ع) والي قزوين بود. سال درگذشت او را ۶۱ تا ۶۳ قمري نوشته اند. اين بقعه به درخواست شيخ بهايي عارف و شاعر نامدار ايراني و به دستور شاه عباس صفوي ساخته شده است. با گشت و گذار در جاذبه هاي گردشگري مشهد، مسافران و گردشگران با استفاده از امكانات هتل سيبا مشهد و هتل لبخند مشهد مي توانند به استراحت و به يك خواب آرام بپردازند.


برچسب: مشهد، هتل، هتل مشهد، رزرو هتل، گردشگري، ايرانگردي، آرامگاه خواجه ربيع،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۰۵:۱۸ توسط:گردشگري موضوع: